Messut, näyttelyt
Messuosasto, lanseeraustilaisuus tai yritysnäyttely kannattaa suunnitella ja rakentaa huolella, tavoitteena huomion herättäminen, yrityskuvan vahvistaminen ja asiakaskontaktien luominen. Tilan toimivuudella, ulkoisella ilmeellä ja visuaalisilla elementeillä on iso merkitys onnistuneelle tapahtumalle. Kyse on markkinoinnin välineestä eikä huonolla toteutuksella saavuta kuin nuupahtaneet esittelijät.
Osastosuunnittelu
Tuomme esille yrityksesi parhaat puolet brändin mukaisesti. Suunnittelemme messuosaston, joka vahvistaa yrityskuvaasi asiakkaille ja luo puitteet kaupan tekemiselle. Teemme yksilölliset ratkaisut suunnitellen messuosaston rakenteista ja kalusteista grafiikoihin ja oheispalveluihin.
Messurakennus ja purku
Huolehdimme osastosi messuille koko Suomessa avaimet käteen-periaatteella, tarvittaessa tarjoilut mukaan lukien. Sisustamme ja somistamme, asettelemme tuotteesi ja jakotavarasi paikoilleen, viimeistelemme ja loppusilauksen jälkeen luovutamme valmiin osaston. Sitten puramme kaiken huolehtien tavaroista ja varastoinnista.
Messutulosteet
Mainostoimistotyönä suunnittelemme messutulosteiden grafiikat tarvittaessa kuvaustyöstä ja kuvankäsittelystä lähtien aina tulostusvalmiiksi tiedostoiksi asti. Messutulosteita ovat messuseinät, julisteet, bannerit, kalusteiden teippipinnat, Roll-Upit.
Messukalusteet
Valmistamme persoonalliset ja käyttötarkoitukseen soveltuvat kalusteet ja esillepanotuotteet tai vastaamme niiden hankinnasta alan liikkeiden valikoimista. Emme rakenna osastoa ns.bulkkitavaroilla, joita monet messurakentajat käyttävät.
Voimme myös vuokrata kalusteita ja oheistarvikkeita, jotka personoimme asiakkaan tunnuksilla.
Messujen oheispalvelut
Hoidamme osastolle tarjoilut, pelit ja vempaimet sekä muut kävijähoukuttimet kuten liikelahjat. Meiltä myös logomerkityt somisteet ja oheistuotteet kuten tarjoiluastiat, telineet, arvontalaatikot jne. Huomioita herättämään esim. magneettitarroilla tilapäiset ajoneuvoteippaukset.
Messuesitykset
Usein messuosastolla on TV-näyttö tai useampikin, joista muodostuu isompi kokonaisuus. Hyvä esitys on lyhyt ja ytimekäs sillä vierailija ei ehdi seurata sitä pitkään. Sulava esityksen toisto, hyvä kuvan laatu ja grafiikoiden terävyys, väritys ja yritysbrändi tekevät siitä kiinnostavan. Vielä kun näytön paikka osastolla on harkittu; toimii!